Maharban Interim Finance

Mijn naam is Riaaz Maharban en ik ben zelfstandig professional. Met mijn bedrijf houd ik mij bezig met business analyse, business intelligence en business support binnen de financiële markten branche. Al enkele maanden liep ik met de gedachte dat mijn bedrijf een solide marketingplan nodig heeft. Om dat voor elkaar te krijgen, meende ik dat binnen een paar uurtjes zelf uit te kunnen werken. Al gauw bleek dat ik behoefte aan een adviseur, coach en/of mentor had om me hierin te steunen en te sturen. Ik heb meerdere websites en blogs van aanbieders op dit gebied bekeken maar raakte niet overtuigd van de expertise.

Totdat ik zomaar op een ochtend via de website B2Bcontact een artikel van Richard Medema van ViewOpener las met als titel “ Inzet internet marketing zinloos zonder ‘basismarketing’ “. De knowhow en de expertise in het artikel vond ik zodanig goed dat ik meteen besloot contact op te nemen met ViewOpener. Resultaat; twee weken later werd de marketinganalyse van mijn onderneming gepresenteerd. Binnen die weken moest ik vooraf een, naar mijn mening, pittige vragenlijst invullen die mij heel erg hard aan het denken heeft gezet. Al gauw werden hierdoor de pijnpunten zichtbaar.

De communicatie met Richard is gewoonweg geweldig. Een echte marketing professional die verstand van zaken heeft. Hij is heel open en direct en luistert heel goed naar je. Hij denkt met je mee maar blijft realistisch. Hij heeft als marketingspecialist ervaring opgedaan binnen diverse uiteenlopende branches en kan heel snel schakelen. Na de presentatie van de analyse heb ik direct besloten om ViewOpener de opdracht te geven tot het realiseren van een compleet marketingadvies met daarin een uitwerking van een marketingvisie, -strategie en -plan.

Omdat ik al in de voorfase van het adviestraject veel heb bereikt ben ik ervan overtuigd dat ViewOpener de juiste marketingpartner is. Richard Medema kan ik alleen al op basis hiervan, iedere ondernemer van harte aanbevelen.

Riaaz Maharban
Maharban Interim Finance
Bekijk ook andere referenties

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn