ViewOpener

Tegenwoordig volgen de veranderingen in de wijze waarop u uw Marketing en Sales kunt bedrijven elkaar razendsnel op. Met o.a. Twitter, Linkedin, Facebook, contentmarketing, zoekmachineoptimalisatie en de steeds veranderende techniek op websitegebied. Naast de gebruikelijke (oude) marketingtools zijn dit ontwikkelingen die u voor effectieve en efficiënte marketing wel moet volgen maar waar u niet altijd de tijd en kennis voor heeft.

Zonder fundament geen goede marketing
ViewOpener adviseert bedrijven en organisaties op het gebied van Marketing & Sales. Hierbij is er speciale aandacht voor deze nieuwe media. De ervaring leert dat veel bedrijven en organisaties hulp willen bij het bepalen van hun juiste klantendoelgroepen, het herkennen, erkennen en uitdragen van hun Unique Selling Points, het aandragen van juiste oplossingen voor de vragen, problemen of ambities van hun klanten en het bepalen van de juiste wijze van benaderen van hun klantendoelgroep. Als deze vragen niet of niet goed beantwoord zijn, is er geen marketingvisie en heeft het inzetten van allerlei ‘nieuwe’ marketingtools geen nut vanwege het simpelweg ontbreken van een gedegen fundament. Lees hierover het inmiddels meer dan 30.000 keer gelezen artikel ‘Inzet internetmarketing zinloos zonder ‘basismarketing’ van Richard Medema van Viewopener.

Marketingadvies
Wel blijkt dat kennis en informatie om een goede marketingstrategie te realiseren binnen de meeste bedrijven en organisaties (deels) aanwezig is, maar niet wordt aangewend of herkend. ViewOpener ontvouwt op basis van deze kennis en informatie voor u een marketingstrategie en vult dit aan met de ervaring die ViewOpener heeft op het gebied van de nieuwe marketingmogelijkheden.

Met zo’n marketingadvies kunt u uw Marketing en Sales efficiënter en rendabeler inrichten, kunt u uw marketingactiviteiten aanpassen en uw omzet vergroten.

Wilt u weten hoe ViewOpener uw marketing kan aanpassen op de huidige tijd? Neem dan contact met ons op.